Torsdag kväll.

Jag for hem som jag sa, var hemma vid 12. Väl hemma fick jag reda på att jag minnsan skulle vara mammas  hjälpreda idag så det var bara att bege sig mot Ecenter och massa shopping (av mat mest och saker till på lördag). Dock fick jag med mig lite roligt hem (av mami såklart)

En hudfärgad BH (med många axelbandslösningar)
Trosor
Leggings
Mascara
Hårspray
Nyfilmatiseringen av Rambo!

Jag har en snäll mamma, ja-a det har jag.
 
Nu ska jag ta tag i Religionsuppgiften jag har till imorgon sen ska jag storstäda! Shit. Händer en massa saker imorn med, tagga som tusan! Först är det MÖSSPROVNING (studentmössor), sen så ska jag på MUS och ha personlig make up kurs (och även plocka ut varor för 500) och på kvällen ska jag ut med brudarna, Tjejkväll med strippor, tacobuffé och massa annat roligt! Jag längtar. Det känns underbart att vara 18 tillsammans med sina vänner som vart det i flera månader, vi kan äntligen festa tillsammans igen! Maha.

Nej, plugget vare ja. Eller först de dagliga bloggarna! Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0