Torsdag

God morgon kära läsare, är ni lika trötta som mig? Jag lyckades väl få ca 4-5 timmars sömn inatt, lagomt mysigt sådär. har planerat the helg lite grand, på lördag ska jag och Emelie skaka rumpa i skyhöga klackar på insparken (ja, vi går fortfarande på gymnasiedisco, men jag fyller 18 på tisdag och hon nästa!) och dricka vin så det står hääärliga till. Jag lyckades muta med en väldigt fattig Ems, om hon följde med så skulle jag bjuda på vin, ganska nice deal sådär va?

Jag har börjat fått problem med ryggen, satans mycket problem. Kan det bero på att jag släpar runt på tusen saker varje dag, bla en tung dator? Jag har tappat bort ryggsäcken och min datorväska har axelremmen lossnat på, så jag vandrar omkring med en handväska, men tusen prylar i. Suck. Kanske dags att uppsöka farbror doktorn och fortsätta med min sjukgymnastik och börja simma kanske, eller nåt. Men jag vet själv att börjar jag planera träning så blir det aaaldrig av ändå, så det är ingen ide.


Allt detta ska trängas i en liiiten handväska.



Nu ska jag kila ut och ta morgonens första cigg (ja, jag har börjat igen, det höll till skolan började). Puss

- Kommentera Mera
Postat av: Jess

jagud, jag tar med den imorgon :) fast jag vet inte om den kanske behöver tvättas :$

2008-09-11 @ 09:42:20
Egen blogg kanske? http://underdos.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0