Tisdag

Jag är frisk, eller ja, nåt. Lyckas fått i mig liiite mat idag, och den har fått stannat. Imorgon måste jag iväg till skolan, men ja, har bara projejtarbete så det går fort. Sen är det torsdag, sen är det äntligen fredag med mössprovning och utgång med brudarna på kvällen! Laides Night på Muskan, kan det bli annat än kul? Tacobuffé, bästa sällskapet och strippande karlar, dessutom alkohol? Ohnej! Dock blir det en lung kväll eftersom min efterlängtade fest är på LÖRDAG! Shit, det har gått fort alltså. Jag längar som tusan till helgen, fast mer till nästa helg kanske. Eller nja, faktisk inte.

Nästa helg åker jag ner till Uppsala för att spendera en månad där. Ja, ni läste rätt, en månad. Ska ha APU i tre veckor sen är det höstlov. Mitt i allt kommer jag få massa pengar (vi har sålt tältet till husvagn och jag har jobbat lite) så jag och älsk far ner till Sthlm och shoppar, jag ska ha tag på ett par vinterskor och en vinterjacka. Det ska nog gå bra, hoppas jag.

Helgen har varit sådär. Lördagen och söndagen spenderas i soffan i älsklingens armar, mys. Vart även IKEA en sväng i söndags, måsta införskaffa en bålskål till på lördag. Sen åkte jag på världens magsjuka (jag har inte vart magsjukt på 10 år) i söndagskväll och jag lyckades med nöd och näppe ta mig hem igår.

Var hemma från skolan även idag, få mamma ville att jag skulle vara riktigt fri från magsjukan. Dock har jag fått jobba några timmar nu på eftermiddagen (hemma från sängen, massa saker som ska skrivas och rättas och donas), plus att jag pluggade hela jävla förmiddagen då jag gick upp vid 8 (ja, jag somnade kl 17 igår).

Jag vill tillbaka till Uppsala! Fan.. Jag saknar redan min karl som en tok, jag tycker om att vara där. Pyssla och dona i lägenheten, somna i hans armar, den uppskattning jag får när jag har lagat mat och så. Åh, bara hm, 1,5 vecka kvar nu.

Nej nu ska jag äta lite chips och bädda ner mig med SYTYCD finalen. Btw, nån som vet vart man kan få tag på säsong 2 av Gissip Girl?! VILL HA.

- Kommentera Mera
Postat av: Elin J

Piratebay.org ;)

2008-09-24 @ 08:37:47
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se/
Postat av: Elin J

Skriver du Gossip.Girl.S02E01 ?

2008-09-24 @ 10:16:45
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0