Tisdag eftermiddag

Nu sitter den där, efter mycket onda, för ont, det gjorde det. Satt in den utan bedövning eftersom den vägrade värka. Men men, whatever liksom. Nu sitter den och glad är jag för det. Det gör fortfarande ont när jag rör armen så jag tröstar mig med Dumle, världens bästa godis.

Åh, min fest närmar sig mes stormsteg. Fick nyss veta att Sundsvallsborna sviker mig och inte kommer, men men, det kommer ju en massa andra! En massa saker är redan fixat det viktigaste iaf.
Lokal - check
Tema - chek
Outfit - check
Nytt party makeup - check
Nya partyskor - chek
Välkomstdrink - check
Tjejvänner - check

Massa bra, och jag vill ha den nununyss typ.

Nu - tv och dumle. Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0