Tisdag

Skolan, urk. Men aja, det är bara att bita ihop. Ska skriva prov vid 4, alltså en extra lång dag idag. Förlåt om jag inte orkade lägga in bilderna på jackan igår, men satt och pluggade i flera timmar, missade IDOL! Lägger in dom när jag kommer hem, har inte kameran med mig.

Jag har tråkigt så jag gör en liten söt lista som jag hittade hos Elin.

Vad är hela ditt namn?
Malin Kristina Sundberg (snart Falck, väntar på besked)
Vilken tid gick du upp i morse? 06.00
Är du i ett förhållande nu? JA
Om nej, vem var du tillsammans med sist? -
Får man fråga varför det tog slut? otrohet involverat i mitt förra förhållande.
Har du haft ett seriöst förhållande? ja, har det nu.
Vem vet mest om dig? Min pojkvän och min mamma.
Vad gör du på fredagskvällar? Festar, pluggar, hemmakväll, umgås med hjärtat
Bästa filmen du någonsin har sett? Oj, svårt.
Har du haft sex med fler än 5 personer? Ja.
Har du någonsin varit full? Ja gud ja, men ja, haha. Lite FÖR full också i fjortisåren
Har du testat droger? Nej, förutom alkohol och tobak
Saknar du någon just nu? Ja, min karl.
Hur mår du idag? Rätt bra, huvudärk 2000 bara.
Hur många tabletter tar du dagligen? Inga eller ja nu kanske hals-tabletter
Bästa minnet från från sommaren? Sthlm med hjärtat
Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Hm, Fuerte Ventura - Kanarieöarna 2002.
Är du rasist? Nej.
Har du helt svenskt ursprung? Är 25 % finsk tydligen.
Om nej, vart kommer du ifrån? -
Föredrar du svenska eller utländska killar? Det spelar ingen roll, min karl är finsk, dock född här i Sverige
Ser du fram emot någonting just nu? Egypten och Studenten
Sköter du skolan? Ja & Nej
Vad hade du för betyg förra terminen? Låg väl på VG som medel
Vad är det bästa du fått på ett prov? Alla rätt - i Matte av alla ämnen (ni som känner mig vet att mitt mattesnille är under all kritik)
Har du fått ig på ett prov? Ja
Har du spelat/spelar du i ett band? Jag har haft band
Anser du dig vara intelligent? Ja, eller allmänbildad
Har du mått jättedåligt psykiskt? Ja.
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?
Nej, man kan straffa sig på andra sätt.
Har du haft sömnproblem? Ja, förr.
Hur ofta gråter du? Sällan, men när jag väl gråter så gråter jag mycket.
Vad gör du när du mår dåligt? låser in mig, grinar, äter choklad och dricker te
Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nej!
Vilken klass går du i nu?
Entr 3 - Pyret
Vilken skola? John Bauer
Har du varit otrogen någon gång? Nej
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Är du stolt över dig själv? Ja!
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Oj, jag har hört att jag är en bra vän. Sen kan jag säga att jag skänker pengar till välgörenhet varje månad.
Cider elller öl? Öl. Kan inte dricka cider är så vidrigt ! Fast helst dricker jag Breezer.
Har du några talanger? Ja!
Vet du om någon är kär i dig? Ja, jag hoppas att min karl är det.
Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja det är jag!
Vad står det i ditt senaste sms? På väg hem till dig.
Hur lång är du? 1.62
Hur mycket väger du? hm 63 tror jag
Vilken storlek har du på kläderna? S-M-L. Beroende på vilka kläder och hur dom ska sitta.
Har du svarat ärligt? Ja. Man slösar väl inte tid på dethär om jag inte var det.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0