Tisdag 19.02

Puh, nu sitter jag äntligen nere hos hjärtat dock så försvann an iväg på möte alldeles nyss. Självklart har jag gått och blivit überförkyld också, kände att halsen börjde spöka igår och nu idag har det bara byggts på, kan inte andas genom näsan och allt är igentäppt (hals, näsa, öron) och jag har en sån djävulsk huvudvärk. Får se om jag lyckas pallra mig till skolan imorgon, har trots allt bara en lektion, projektarbete, men jag tror att tjejerna behöver mig alltså, eller jag vet inte. Vill inte smitta ner hela skolan och inte riskera att bli ännu sjukare utan ligga hemma och kurera mig (i Uppsala då förmodligen).

Skolan idag gick apbra, skitkul med historia och sen var våran lilla Get-Göran snäll och släppte oss tidigare från webdesignen. Då blev det bums stan för att köpa nåt ätbart innan tåget ner hit avgick. Nu ska jag nog ta och kila till ICA och köpa mig lite kureringsgodis och sen hem och koka mig en stor kopp te!

PUSS

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0