Tisdag 08.36

God morgon världen. Jag kom nästan precis till skolan och här sitter jag nu ensam och inväntar resten av gänget som ska ha historia. Dagen idag kommer nog bjuda på mycket, men inget skoj är rädd för. Webdesign på eftermiddagen, usch, jag hatar det. Dock så åker jag ner till hjärtat så ja, lite mys kan jag väl få en sån här regnig och tråkig dag?

Min mamma var supergullig och satt in pengar åt mig igår, bara sådär endå. Jag har kommit fram till att jag är bra bortskämd alltså, shit. Om min telefon inte blir som den ska när den ska in på lagning (om vi hitta pappren) eller om vi inte hittar pappren så ska jag få en ny, det tycker jag är väldigt gulligt av min mor. Som sagt, jag är nog bra bortskämd, haha.

Nu ska jag, göra nåt. Orkar inte sitta och bara sitta, gå och köpa frukost kanske vore nåt? Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0