Onsdag

Nu sitter jag i skolan, har gått igenom mina dagliga bloggar och funderar på vad jag ska göra. Ingen är här än, varken klassen eller nån ur min projketgrupp. Kanske ska ta och skissa lite mer på projektplanen, eller? Äsch, jag orkar inte.

Min rygg gör ondare än ondast idag. Om jag inte har berättat det tidigare så har jag en gammal muskelskada i ryggen, som vägrar bli bra. Eller ja, den var bra medans jag gick på sjukgymnastik och medans jag gymmade. Men nu då, när jag inte har tid alls? Då pajjar den ihop igen. Tror att träning får ta sig ett ryck nu när jag ska bo i Uppsala en månad, ett månadskort på Friskis & Svettis kanske? Jag äälskar att gå på pass, hatar att gymma själv. Ja, det tåls att funderas på.

Hm, nu ska jag hm, göra nåt. Puss

- Kommentera Mera
Postat av: Amelie

:)

2008-09-24 @ 21:13:05

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0