Onsdag morgon

God morgon älsklingar! Jag har precis kommit ut ur duschen, ska vira av mig glapacken bara. Får inte blöta armen så slog in den i glapack, såg skitkul ut! Men men, nu ska jag väl försöka få i mig lite frukost och göra ordning mig, ska kika när bussen går för jag tänker då inte cylka i detta regnoväder.

Hoppas ni får en bra dag, för det känns som att min kommer bli rätt jobbig. Projektarbete (studenten) står på schemat och det är massor som ska göras, lika bra att dela ut uppgifter till var och en så inte alla jobbar med samma sak, eller? Vi har även en ny lärare där, som blev frälst i oss förra veckab tydligen och insisterade på att få ha oss, nån Tony. Har inte en susning om vem det är, men det märker jag väl!

Ses ikväll gott folk, för dumburken får stanna hemma idag, orkarinte släpa på den! Puss

- Kommentera Mera
Postat av: Jess

waaaah vad du skrämde mig nu malin. hahah. läste snabbt att du skulle ta av dig glapacken och att du inte fick blöta armen och blabla och jag ba "NOOOOO HAR HON TATUERAT SIG? HADE HON SÅÅ BRÅTTOM? UNDRA VAD DET VAR FÖR OSERIÖS TATUERARE?!" haha. shit. blev livrädd att det skulle vara nåt impulsivt och oproffesionellt. shit.

2008-09-10 @ 11:11:07
Egen blogg kanske? http://underdos.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0