Onsdag kväll.

Hejsan.

Jag är fortfarande toksjuk, blir hemma i morgon med på mammas order. Värdelöst faktiskt, jag som har min första lektion i Samhällskundskap då, så det suger ju. Men men, bara att lyda.

Mamma och jag har suttit och kollat runt lite på nya mobiler med och utan abonnemang, och det lutar åt den LG KU990 med Tele2 Kompis abonnemang, blir 199 kr i månaden med abonnemang + telefon + det jag ringer och smsar för till andra (smsmar och ringer gratis till alla med Tele2Comviq, som de i Gävle har och Tuomas) såatt ja, det tyckte mamma lät bättre än att tjaffsa med inlämning och skit med den jag har nu och jag kan inte annat än att hålla med. Som det ser ut nu så betalar jag 500 kr för telefon (i 4 månader till) och fyller på med 300 för att få gratis sms i en månad (har Halebop) i månaden så det blir ju faktiskt billigare.

För er som inte orkar kolla upp så är en LG KU990 en näst intill kopia av en IPhone. Touch på hela skärmen och så, men mycket minder buggar och skit. Det är 5 megapixelkamera med riktig blixt och sånt. Och det är väl sisådär med mediaspelarn, men jag har ju en Ipod så det känns lite onödigt. Vad säger ni, är den snygg?


- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0