Onsdag

Ingen skola för mig idag, dock hade jag mer än gärna börjat på projektarbetet och inte lämna tjejerna i sticket. Men det kändes som att någon hade släppt en atombomb i skallen på mig och stoppat in mig i en mikro imorse (fruktansvärd huvudvärk och 39 graders feber, inte så kul, plus intäppt näsa och hals) så det kändes inte så himla lockande att fara till skolan.. Tog mig efter mycket om och men mig upp ur sängen hos älskling, lagade en snabbfrukost (gröt i mikro) och begav mig mot tåget där jag sedan har snörvlat, snarkat och sovit som en annan idiot. Bytte tåg i Gävle för att ta mig hem till Söderhamn där jag nu är och blir ompysslad av min söta mor med godis, te och massa tidningar. Dock så ska jag lägga mig och läsa ut SMUTS av Katarina Wennstam (skitbra bok) och koka mig en stooor kopp varm choklad.. Eller det får mamma göra, ha!

Krya på mig Malin! - Tackar.

Puss!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0