Oh my.

Kvällen igår kommer då vara oförglömlig! Tjejfesten blev till gayfest, mer behöver jag inte säga nej. Kvällen slutade vara bra när vi klev in på JH, men aja, thats life. Uppdaterar er med bilder senare, när jag fått dem från Elin.

Nu ska jag snart ut till Sundbo och äta. Thaimat står på menyn och jag är glad, för jag är verkligen hungrig! Tänkte slänga ut en bild på dagens outfit och bilder på den supersöta presenten jag fick av Tuomas i födelsedagspresent.

Dagens;


Tunika - Ellos
Linne - Gina Tricot
Stickade strumpbyxor - HM
Halsband - present
Klocka - Ur&penn

Nu till halsbandet!



Visst är han bara för söt?

Nu ringer bror och ska hämta mig. Puss!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0