Måndag kväll.

Jaha, här sitter jag som vanligt. Har bakat en massa muffins och badat en väldigt vattenrädd hund, men så är livet ibland. Jag är uppe i varv, jag fyller trots allt 18 imorgon. Den dagen man har väntat på sedan 5 års ålder (typ) är här och liksom, vad kommer att hända mer än att jag kan köpa mina egna cigg (vilket jag gjort ett tag iaf), köpa en telefon med abbonnemang all by my self, ta ut pengar från ett fonsparade UTAN mina föräldrar (som inte ens prata med varann, enkelt då) och äntligen betala med VISAkort på nätet, vilket är typ helt fucking underbart, bland det bästa faktiskt. Jag menar, korgen, woho. Been there done that liksom, men det kanske blir en annan sak nu när man är 18? Man slipper känna nervositeten i kön, nervositeten i baren och nervositeten över att någon vakt ska skicka ut en, utan nu är jag där lagligt så låt mig vara!

Imorgon ska jag kila tidigare från webdesignen, ska in på banken och fixa lite innan jag ska dra mig hemmåt och ta emot halva släkten (mormor, moster, bröderna med flickvänner, syrran) och bjuda på en massa fika och få en massa presenter. Dock så tror jag att det kommer finnas pengar i de flesta paket, då det är det jag önskar mig, speciellt till tatueringen!

Jag börjar dessutom bli förkyld igen, vilket totalt suger! Ont i halsen, snorar och har huvudvärk. Det är hm, 3 dagar sen jag blev frisk. Hejja! Tror jag ska krypa ner i sängen med en stoooor kopp te och kika på tv, vänta på att Tuomas ska ringa. Ja, det låter som en bra plan faktiskt!

Innan jag sticker vill jag rekomendera 2 helt underbara bloggar!

Club Vegas
Ett gäng killar i 20årsåldern (typ?) som inte gör annat än festar och knullar, riktigt underhållande och ibland blir jag lite avundsjuka på deras liv!

D&C - Helt ocensurerat
Tjejligan som hänger med Club Vegaskillarna. Dessa tjejer gör inte heller annat än festar och knullar, härliga kvinnor!

- Kommentera Mera
Postat av: Diana

Vill bara påpeka, att det är Vegaskillarna som hänger med oss ;)

Tack för omnämningen hjärtat!

2008-09-17 @ 15:47:25
Egen blogg kanske? http://twoforone.blogg.se/
Postat av: Bejbelin

Jag läser också dom två bloggarna... slår alla andra =)

2008-09-17 @ 16:20:29
Egen blogg kanske? http://castle.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0