Måndag kväll

Oj, jag fyller år om en vecka och funderingar på önskelista från släktingar börjar ramla in och jag har inte en aning om vad jag ska önska mig! Pengar, smink, presentkort, hårprodukter osv känns uttjatat men bra saker. Får bli det faktiskt ändå, vad ska man annars önska sig liksom? Ny telefon skaffar jag mig snart själv, av hjärtat vet jag inte alls vad jag ska få ,hoppas på nåt fint litet smycke, och ni läste alla Förlovningsring men det var inte så jag menade, jag om nån är emot förlovning och lika så min karl. Men en fin halskedja eller armband skulle inte vara fel!

Dagen idag har varit tråkig till tusen, dock måste jag erkänna att bokföring är rätt kul ibland, om man får göra saker i böcker och så och inte lyssna på massa föreläsningar. Efter skolan tig jag det där jävla tåget hem och mamma mötte upp mig så jag fick hämta ut mina söta skor! Sen har jag bara legat framför tv'n inlindad i mitt duntäcke med full mundering under (mysbyxor och tjocktröja) och druckit en massa te, för jag är fortfarande tokförkyld.

Imorn är jag ledig från skolan, för att jag ska sätta in min p-stav och sen ska jag till optikern. Jag vill verkligen inte sätta in p-staven men jag vill ha den inne, hur går det ihop? Inte alls. Sist jag satt in den (för 3 år sedan) så gjorde det ONT ONT ONT, och det vill vi verkligen inte vara med om igen.

En annan sak som gör ont är att jag inte får träffa min karl på 2 fucking veckor. Jag menar, hur FAN ska jag klara det? Han ska till sthlm i helgen och därför kan jag inte åka ner. Han ska ner och träffa en polare som han inte träffat på 100 år så det är klart att jag unnar honom det, men samtidigt så önskar en liten del av hjärnan att han inte åker så jag kan komma dit, men nej, det säger vi inte högt. Jag vet själv att vänner är viktigt, fast det inte känns så när man är nykär. Vi firar även 4 månader på torsdag och jag är SHIIT VART TOG TIDEN VÄGEN!? Mitt senaste förhållande varade i 6 månader och det gick verkligen inte såhär fort och jag var absolut inte såhär kär efter 4 månader. HA, har jag hittat the one?

Nu ska jag vänta på att min karl ska ringa och säga god natt och kika på Från koja till slott. Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0