Måndag

Ah, jag är sjukt trött fast jag gick och la mig vid 22 igår och kvlv upp vid 9 imorse. Tror jag ska krypa ner i badet med en bra bok och njuta lite innan jag ska hoppa i sängs.

Skolan idag har inte bestått av så himla mycket faktiskt, följde med en vän till Ungdomsmottagningen och sen så gick vi och fikade innan det var dags för dagens enda lektion, som inte vart nån lektion utan en 40 mins presentation av nya lärarn i företagsekonomi. Sedan kom vi ju fram till att provkollektionen av studentkläderna kom idag (till skolan, i mitt namn, sjukt) så vi rotade fram skyltdockor från UF verkstan och klädde på dem och placerade dem i montern i ingången. Snart dags för utprovning, ska sätta igång att dela in grupper, sätta tider och informera klasser på onsdag.

Imorgon står historia och webdesign på schemat och efter det far jag ner till Uppsala och spenderar natten med hjärtat. Kunde inte hålla mig till i helgen, det är ju långt dit. Har sovmorgon på onsdag så det passar ju.

Och jag ska inte på skyttetävling i helgen heller. Det skulle ha inneburit att jag hade vart tvungen att ta ledigt på fredag och det vill jag inte då vi startar upp en ny kurs, nämnligen Religon, vill inte missa det faktiskt. Så jag åker ner till hjärtat (som jobbar dock) och spenderar min helg där medans mina päron är i Onsala.

Nu ska jag tömma upp badvatten och slappna av, min hals mår inte 100 %igt bra, den gör ont som tusan. Sen blir det chips, te och tv innan jag förmodligen kommer däcka och sova en sväng (läre upp halv 6 imorn....)

Ja, jag måste bara få säga att shit vad jag har blivit tjejig på senaste tiden. Min garderob har alltid bestått av typiska killkläer som stora t-shirtar, hoodtröjot, baggyjeans och sneakers och nu på senare tid har det byggts upp en helt ny garderob i mitt rum, typ 7-8 par klackisar, massa tajta jeans, massa klänningar och massa ROSA faktiskt. Inte för att jag gillar rosa egentligen, men riktigt ljusrosa färger går an, och jag passar i det. Det är sjukt hur mycket ens stil kan förändras ändå.

Nej, badet vare ja. PUSS

- Kommentera Mera
Postat av: Elin J

Oh va spännande med kläderna! Kommer bli kul att sätta igång med allt på onsdag :D

2008-09-01 @ 19:25:05
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se/

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0