Lördag

Fyfan. Kvällen igår var bra, kanonbra faktiskt fram tills min pojkvän började må illa och jag fick släpa hem honom runt ett. Väl hema fick jag pyssla om honom med hink, vatten och ja, allt. Vi somnade väl tillslut och vaknade vid 8. Jag illamående som ett as och han ska iväg med polarna och lämnar mig själv.

Nu tar jag en liten paus från spyandet, det finns inget kvar. Förresten, har det normalt att spy blod? Och att magen krampar ihjäl sig bara man ligger ner? Och nej, det är INTE alkoholen, drack ca 4 cider och ett glas skumpa. Så vad i hela helvete är det för fel på mig?! Jag mår pyton och min karl är inte hemma, han "måsta" åka för att han lovat polarna. Jag som tog hand om honom igår, svek mina brudar och agerade världens bästa flickvän, och det här får man tillbaka?!

Nu måste jag gå, porslinsguden ropar...

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0