Hm.

Jag har inte hört av min karl på över ett dygn. Han ringde igår och sa att han hade dåligt med batteri och hade glömt laddaren hemma i Uppsala. Jag vet inte ritktigt vad jag ska tro. Han tar alltid med sig den där jävla laddaren överallt. Fick dock sms inatt när han kom hem från krogen men det var väl det.

Insparken SÖG igår. Artistern SÖG, Dj'n va het men rätt dålig och ja, blä. Inte värt 100 kr (200 eftersom jag bjöd Emelie). Dessutom blev en tjej våldtagen. Det står i Aftonbladet idag, dock bara ett en 15-åg flicka blev våldtagen av två svenska artister på ett gymnasiedisco i en mellansvensk stad. Jag vet vilka det var som gjorde det. Stackars tjej.

Nu ska jag äta varmamackor med svampstuvning och dricka te, och vänta på att hjärtat ska komma hem till Uppsala och kunna ladda sin telefon och höra av sig, klart man blir orolig!

- Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0