Fredag morgon.

Good morning sunshine. Nån läre skina som en sol idag nånstans, men det är då inte jag. Sov över imorse, somnade inte fören sent och ja, skitsaker. Orkar inte med skola nå mer nu, tur att jag bara har en lektion idag och sen samtal med en lärare om att jag ska läsa igen en kurs som jag missade iom att jag bytte skola när jag började 2an. Sen ska jag ner på stan, se om jag hittar nå snyggt (får tillbaka 250 kr av ellos för att jag retunerade skorna!) Sen så ska jag hem och gissa vad, SOVA!

Nu ska jag invänta resterande av klassen och ha religion om en halvtimme. Skitsaker, jag är här 40 min innan vi börjar pga av tåget, och alla andra kommer typ tio min innan.

- Det märks att jag inte är på bra humör idag va?

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0