Fredag kväll.

Nu har jag sådär sjukt ont i armen igen. Var till skolsyster och frågade vad det kunde vara och förmodligen så är det en liten blödning i amren/muskel. Om jag inte känner bättre till på måndag så ska jag uppsöka läkare tycker hon. Jag som har sjukhusskräck...

Nu ska jag knäppa på tv'n, om det finns nå bra att se på. Det känns konstigt att inte umgås med älskling under en helg då det skett typ varje helg sedan vi träffades.. Jag saknar honom som en tok! Tillbringade precis en lång stund med honom i telefonen, gullmys. Uppdaterar varandra om dagen, planerar framtiden (typ nästa helg) och han fick panik för att han inte köpt nåt åt mig i födelsedagspresent. Gulligt, men jag har sagt att det inte är nödvändigt, han kan överraska mig med en bukett rosor/blommor när jag kommer med tåget på fredag eller nåt.

Nej, tv'n vare. Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0