Torsdag.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft tid eller ork. I tisdags hade jag ju som sagt prov i historia, kan ju säga att det gick käpprätt åt helvete. Damn. Åkte hem och hade hemmaspa och mös för mig själv. Igår, onsdag, så tog jag mig en välbehövlig sovmorgon innan jag kilade ner på jobbet och jobbade i några timmar innan jag sedan for ut till Ljusne och fick massage. Fick reda på en lite mystisk sak. Jag har tydligen en gammal skada i svanken, där ja har haft sprickor i kotorna och sedan har de läkt ihop fel, därav har jag ont i ryggen titt som tätt eftersom det blir felbelastat. Nu är det försent för att fixa till så jag kommer få gå på regelbunden massage, ca 1 ggr per månad.

Idag är det redan torsdag, vart tar veckorna vägen egentligen? Tänkte ta mig en sovmorgon imorse, men släpade mig upp för att åka och ha webbdesign och gissa vad, våran lärare är inte här (kan inte berätta varför, familjesaker). Kände jag på mig det eller vad? Men, jag får väl sitta här och se glad ut typ och vänta på att klockan ska bli ett så Samhällskunskapen börjar. Sen ska jag hem och plugga, är överöst med engelska c uppgifter som ska vara klara och inlämnade på söndag. Imorgon lutar det också åt plugg, ingen utgång för mig då jag håller på att få öroninflammation. På lördag ska jag, mamma och Esbjörn ut på Kina och äta, dels för att fira deras 5åriga bröllopsdag och mammas födelsedag. Sen på söndag åker jag äntligen ner till Uppsala i en månad! Härligt.

Dags att återgå till något. Puss

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0