Tosdag eftermiddag, typ.

Sitter i skolan, har sovmorgon. Börjar inte fören 12.45 men så går det när tåget rullar in på stationen i Gävle 10.50. Men, saksamma. Jag ska iaf få ny mobil, blir förmodligen en w910i, mums. Så går det när man jobbar lite "svart" åt föräldrarna! Hoppas, mamma och Esbjörn skulle ta sig en titt bara de fick en kvar över på jobbet. Me wants.. Anledningen till att jag tar en mobil som "betalning" är att min håller på att kola. Köpte den i Augusti, en samsung u600. Nu är det en spricka i skärmen rakt över Tuchknappen så den fungerar inte, och luckan sitter löst. Jag har fått den kollad och eftersom de inte tycker att garantin gäller för denna, det är tydligen "självförvållat", och lagningen kommer gå på typ 4000 :- . Så då tyckte mina päron att jag kunde få en ny istället.

Det står företagsekonomi B / UF på schemat och vi ska ha en utav skolans bästa lärare, nämnligen Therese. Hon ska ha oss i ca 5 lektioner, fram till mässan. Me likeie

Nu är det snart helg och jag längtar som en tok. Yes.

image11


Mat nu, först röka. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0