Torsdag morgon.

Suck, ännu en dag på APU. Dock den sista, och jag går till lunch för sen ska jag till stallet och Gobbe. Idag tänker jag ta mig en lång tur, solen skiner och det är mys ute, kallt dock, men mys.

Du åker idag, troru jag kommer sakna dig lite eller? Efter allt vi pratade om igår och de ord du sa kommer få mig att sakna fig ännu mer! Dessa ord var de finaste jag hört på länge, ska du veta. Men på onsdag ses vi igen, då blir det biomys och massa annat mys. Damn, jag trasslar in min hjärna nu. Jag hoppas helt enkelt att dessa hm, 6 dagar går fort! Vill någon hitta på nåt med mig, hör av er! msn'n står där på sidan av *pekar*

Nu ska jag sätta mig och dricka en kopp kaffe och glo på tv (vi fick en ny platt-tv i köket härnere igår!). Sen är det bara jag och mamma här idag så det blir nog ganska mycket, eller så blir det tvärlungt. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0