Torsdag kväll.

Kom nyss hem, känner att jag aldrig skulle vart ut idag. Fick dock umgås med Dk och Dunken en sväng, äga ut dem på kort, mohaha. Har man otur i kärlek har man tur i spel? Mamma tvingar mig att vara hemma imorgon med, suck. Jag som hade ställt in mig på att åka till skolan imorgon. Hallå, inte få träffa klassen på 3 veckor? Jag kommer dö av abstinens. Plus, allt med UF?! Jag vill ju också vara med och bestämma, och se till såatt nåt blir gjort.

Någon som ska med nåstans utomlands på en solresa i september? Hojta i såfall, jag åker med vem som helst, fan. En snygg karl som vill hänga med kanske? - Du tackar väl inte nej till en vecka med mig i solen, med en massa mys på stranden om dagarna, massa stenhårt festande på kvällar och massa hett sex på nätterna?

Nu ska jag självdö till Step Up 2 The Streets, mumma! Brudar som karlar i denna film är bara så heta så man kan dö för dem. Sen ska jag förlora mig i drömmarnas land, yes. Godnatt

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0