Torsdag förmiddag

Nyvaken, trött, snorig och febrig. Vilket liv jag lever, inte. Trussen ligger här brevid mig och väntar på att få gå ner till mami så jag får väl sätta fart då. Men först blire dusch och sen frukost; Bollnäsfil + Kellogs + jordgubbssylt, typ mums.
Imorgon ska jag pallra mig iväg till skolan, har faktiskt bara webdesign (som jag förövrigt behöver göra ikväll, påminn mig!) och sen ska jag till Rikard och kolla på en ny kikare och nya fästen. Min skönhet kommer bli ännu vackrare. Som sagt så drar ju säsongen igång om ca 1 månad, vilket jag längtar till. Nästa vecka blir det till att börja nöta styrka och uthållighet i armar och ben istället för kondis på gymmet. Har tappat allt vad armmuskler heter under vintern, dåligt med träning från min sida ja.

Fredagen den 18onde till söndagen den 20onde April befinner sig mina två Sundsvallflickor här! Jag har lyckats lura iväg mami och Esbjörn till Trönö (de ska börja med altanen och soldäcket, YEY!) så vi har lägenheten för oss själva. Det blir nog en 2dagars, ganska rejält. Funderar på att hyra lokalen här på Stammis och dra ihop ett gäng och ja, supa till helt enkelt. Ska bli så himlans kul, serru.

Nej nu ska jag kila iväg och äta frukost, sen blire dusch. Vi hörs sen, typ sent ikväll. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0