Torsdag eftermiddag.

Puh! Nu har jag, tro't eller ej, städat ett helt kontor (alltså massa kontorslokaler på ca 150 kvm) och hela lägenheten. Det har dammats, dammsugits, trokats, skurats toaletter och vattnas blommor. Nu sitter jag och gör en inköpslista till Öppna Hus på Transport som hålls nästa fredag. Jag är värdinna (och därmed ansvarig för att det är sockerfritt, finns tilltugg, smörgåstårta, alla har nånting och dricka, att det finns kaffe såatt det räcker osv) och ja, det kommer bli kul. Blir bjuden på världens vrakmiddag på fredagkväll, det ska vara uppklätt och det ska drickas vin och det ska, ja, allt.

Jag ska sätta igång med maten nu, lävbiff med pommes. Jag känner mig vuxen idag, jag har till och med övningskört.

Nu vill jag ha onsdag! <3

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0