Tisdag.

Jag kan inte fatta det! Det är äntligen tisdag och imorgon får jag träffa min sötnöt. Redan ikväll får jag höra hans röst, wonderful! Veckan har gått otroligt fort och tacka gudarna för att msn finns i Tjeckien med (haha). Imorgon kommer det bli ett, kanske 2 inlägg för sen ska jag ner och mysa! Yey.

Dagen idag har iaf spenderats i Gävle med Lina och Tessan. Shoppat till mässan och vi har hittat en massa kul. Våran monter kommer bli SÅ FUCKIN' SNYGG! Sen hämtade mamma mig vid tåget och vi får iväg och handlade lite. Jag fick bla en ny klänning (egentligen 2, en låg på posten och väntade med), 3 par nya trosor, 3 par nya strumpor och ACO bodyotion Sun Kissed. (Ibland är jag bortskäms, det vankas med saker på posten ju). Senare ikväll ska jag kila iväg och hämta kepsen för att sedan retunera den, kom på att jag inte har råd att punga ut 300 spänn, just nu, på en keps som kommer användas ett fåtal gånger.

Nu ska jag städa ihop lite sen så ska jag laga lite mat och dona. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0