Tisdag morgon.

Bläua, nu sitter jag nere på jobbet igen. Snart är det kaffe som gäller, typ ge mig nu! Jag lyckades sommna vid 22 igår, vilket är rekord för mig, har inte somnat före 12 de senaste 2-3 veckorna. Men dock så är jag tröttare nu än vad jag brukar vara, kan det bero på att kroppen sovit mer än vad den är van vid? Eller nåt. Vaknade även vid halv 4 inatt av att telefonnen vibrerade, jag hade fått sms! (Har en skitcool vibration, heartbeat liksom) Men det hade kommit vid 23.40, så med andra ord hade telefon legat och vibrerat sen dess. Mystiskt iaf.

Idag vaknas det en skiss för en annons, lite bokföring och såntdär. Jag orkar inte. Som sagt, först kaffe!

Vad hände?

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0