Tisdag kväll

Puh, jag är helt slut. Ett välbehövligt träningspass hemma med gummibanden och en massa situps/armhävningar/ryggups gör susen. Nu ska jag ta mig en snabbis dusch för att sedan sova.

Min fredag ser lite ändrad ut;

08.45 - Webdesignen/näthandeln rullar igång med en genomgång av veckans skrivuppgift.
09.23 - rullar bussen från skolan in till den stora staden, eller snarare filmstaden salong 2, för att kika på mediatvåornas filmgala, yes!
12.00 - en snabbisfika/lunch med Danne och Tessan
12.45 - Sommarjobbssökning i Gävle City tillsammans med Tessan. (CallUp och Hotellet står på listan hitills!)
14.00 - Tåg hem
15.nåntång - bussen ut till stallet.
15.nånting - en liten ridtur i skogen på sötisGobbe
17.00 - äntligen hemma för att avnjuta första lunga helgkvällen på veckor.

Likaså ser min lördag ändrad ut;

08.00 - bege mig till stallet, skriva på papper plus en liten ridtur
09.45 - färd till bollnäs och optikern
10.30 - optikern
12.00 - hemma, luncha, duscha, fixa och dona
15.05 - tåg till Gävle
15.46 - framme i Gävle redo för fest!

Kanske inte så värst intressant för er att läsa, men det är min egna to-do-list, so just ignore it.

Och jag orkar verkligen inte fixa in bilderna på dagens just nu, de ligger kvar på kameran. Bur I'll promise, det blir dubbelt imorgon.

Jag har fått mig en, eller egentligen flera, dålig vana. Jag säger Yes, Amen Seriöst och Sällan i ungefär var tredje mening, alltså så har jag något utav orden med i alla meningar jag säger. Jag kan även utbrista "Amen Seriöst" och "Sällan" mitt uppi en diskution, folk blir inte kloka på mig. Kanske ska ta och göra mig av med denna dåliga vana, eller så fortsätter jag med den (den är liksom JAG till 100% men när folk börjar klaga kanske det är dags att lägga av?) Vad säger ni, ni som umgås och pratar med mig nästan dagligen? (Och ja, jag kan prata "seriöst" när det behövs, tex när jag möter viktiga personer inom jobbet eller dylikt). Tåls att fundera på.

Nu har det blivit många långa inlägg idag känner jag! Puh. Förresten så kommer jag coptcat'a Elin Johannson lite. Hon har ett återkommande inlägg med hennes bästa låtar i playlisten (på IPoden då). Dock så äger jag ingen Ipod utan för mig blir det den vanliga herderliga playlisten i WMP eller den på telefonen. Tycker detta verkar vara en kul grej och om fler börjar så får man ju sjudundrans mycket nya låttips, intesant? Dessa kommer dyka ypp varje onsdagkväll!

Tack och Godnatt.

- Kommentera Mera
Postat av: Elin J

Haha, gör så du ;)

2008-03-05 @ 08:30:24
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0