Tisdag eftermiddag.

Nyss kommit hem, trist dag som satan idag, längtar faktiskt tillbaka till skolan! Eller iaf till lovet, mihi. Lovet i övrigt kommer gå fort och vara stressigt som tusan. Liksom, jag har grymt mycket saker att göra! Stressen börjar redan på fredag! Bla;

- Två 18-årsfestar på samma jävla dag; fredag. Jörgen vs. Jennie. Gamla grabbgänget eller gamla tjejgänget?
- Fixa ALLT inför UF-mässan som är fredagen efter lovet (det ska målas en stor fucking monter och sådär!)
- Hinna träffa V (men det finns det ALLTID tid för)
- Hinna vara i stallet så mycket som möjligt (hm, hur ska det gå till kan man ju fundera på)
- Gymma (ni vet ju hur mitt träningsschema ser ut)
- Träffa så mycket vänner som man inte träffar annars, även om det bara gäller en fika.
- Festa i V's stuga med gänget.
- Söka en massa sommarjobb (liksom sista veckan i princip!)
- Plugga ikapp det jag ligger efter med, bla svenska och webdesign/näthandel.

Känn stressen förfan. Det värsta är att jag vet att jag blir skitsur, skitkänslig och allmänt otrevlig när jag är stressad. Jag fräser åt alla som tilltalar mig, även om det gäller typ "nu är det mat". Och jag förfarar att min magkatarr kommer göra sig påminnd, igen. Aja, jag får väl stå ut. Hoppas att ni, mina vänner alltså, förstår mig under dessa dagar.

Nu ska jag äta lite köttsoppa och sen krypa ner i ett bad och tända lite lugnade (står så på förpackningen) doftljus och slappna av i en halvtimme. Ah, loveli. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0