Tisdag eftermiddag

Pfft, känns ganska så världelöst att sitta här nu. Slutade vid 11, men jag har resurs kl 15.30 så det är bara att bita ihop. Tur att man har den "kära" bärbara datorn, eller inte. Man hade haft så himla mycket mer för sig om man inte hade den. Nu hänger man runt och läser olika bloggar, snappar upp tips om mode och skönhet. Eller så skrattar man åt patetiska kommentarer på andras bloggar.

Jag förstår bara inte hur någon kan klaga på en blogg som är personlig? Jag trodde bloggen var cyperspacens alternativ till dagbok? Eller har jag helt ute och cyklar? Skulle inte tro det va! Har du någonsin sett/läst en handskriven dagbok om mode, eller skönhet? Nej just det, i dem skriver man om själv och sitt liv. Acceptera och läs, eller acceptera inte och läs inte. Svårt? - Nej. Det finns över miljoner bloggar på svenska, måste du läsa just den som du stör dig mest på? Morr. (Malin taggar till!)

Jag är förövrigt ganska glad. Nu är det bestämt, jag ska vara medryttare om Gobbe på heltid, 3 dagar i veckan. Blir förmodligen så att jag stallar upp honom hos en kompis eller hos Esbjörns fd, svåger, båda bor bara minuter gångväg hemifrån mig. Låter lite bättre än 20-25 min med buss? - Yes.

Nu ska jag gå ut och ta mig några bloss på en cancerpinne. Från och med nu ska jag trappa ner för att sedan sluta helt. 3 cigg om dagen är det sagt, mig och Tessan imellan. Ciao

PS. Dagens kommer när jag kommer hem ikväll! DS.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0