tekniska malin.

Ojoj, vad folk kan vara otekniska. Här nere på jobbet har dom suttit med IP-telefoni i över 1 år, och när det börjar krångla efter flytten är det ingen som kan med skiten. Dom klagar över instruktioner på engelska, över att headsetet tappar signal, det går inte att svara med headsetet utan bara i datorn och det finns ingen ringsignal. Jag sätter mig vid programet i 3 minuter sen är ALLT fixat. Det ringer i headsetet, RIKTIGA signaler, det går att svara och gissa vad? Allt UTAN instruktioner. Ibland läre man tänka med huvudet, inte bara kolla in och säga att det inte funkar.

Okej, jag antar att ni fattar nada av detta, men jag läre bara få skriva av mig min frustration. Haha! Nu ska jag och mamma åka och köpa Tahimat ( <3 ) och sen åka och handla för att hon sedan ska släppa av mig i stallet. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0