Sovdax.

Nu är det sovdax för mig iaf. Men först tänke jag göra upp ett litet schema om hur mina veckor (på ett ungefär) kommer se ut framöver, träningsmässigt. Only for me doh, läs om du vill liksom

Måndagar - 
Stallet, ca 20 min till bussen o samma väg tillbaka, vilket innebär minst 40 min prommis varje stallet-dag.
Tisdagar - Gym,  armar sedan ett Pump-pass 19.00 - 20.00.
Onsdagar - Stallet
Torsdagar - Gym, ben sedan ett Box -pass 19.30 - 20.30
Fredagar - Stallet
Lördagar - VILA, kanske stallet.
Söndagar - Gym, mage + rygg sedan pass, Jämna veckor: Pump 16.30 - 17.30 Ojämna veckor: Poweryoga 16.30 - 17.30.

Hårdträningen kommer dra igång på allvar, och det allvaret startar på måndag. Styrka och kondis behöver byggas på efter min slappa (och feta) vinter. Jag är PEPP som få! Yey. Sen ska man börja sköta skolan fo' real med, yeah sure baby. Det löser sig, det gör det alltid. Jag behöver väl inte ha tppbetyg i ALLT?! Räcker med några få, resten G. Yesbox.

Nej sova var det, usch. Gävle imorgon, myspys med IT-gräbsen och några Media-bruttor. Vi ska upp till Hemlingby (!!) av alla ställen och grilla (?!) sen så ska jag sova hos Afla. Passare någa karl, jag sprakas som en dåre. Jag ska se ut som Michelin-gubben (dock jord utav kläder) imorgon, min förkylning har inte riktigt släppt än. Men anyhow, GODNATT.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0