Söndag kväll.

Nu sitter jag hemma, vilket jag egentligen inte vill. Jag hade mer än gärna stannat och myst i Storvik, sådetså.

Kvällen igår blev riktigt lyckad, förutom nerlerade skor och jeans. Mina vita Reebok är numera bruna. Kvällen börjades med att dumpa väskor + alkohol hos någon Tom för att sedan bege oss mot Willys för att handla lite mat. Vart lite tjaffs om vart vi skulle vara, men vi kom fram till att vi fick dela upp oss. Vissa där och vissa på annat håll. Sedan mötte vi upp Afla i stan för att bege oss mot 3an och åka mot Hemlingby. När vi väl hoppat av bussen så kom vi fram till att det var minst 4 km att gå, så vi begav oss. Och jag som är extremt mörkrädd, speciellt i skogen, fick låna Aflas hand när det var som mörkast. Hoppas jag inte klämde ihjäl den! Väl framme börjde Mr Bean (varken jag eller Marcus visste for real vad han hette!) göra upp eld, och Marcus började med maten. Det blev grillspett med kött, potatis, parika och korvbitar. Hela matlagningspruceduren tog ca 2 timmar och ja, varken kocken eller någon av oss andra kunde kalla oss själva nykter. Mitt oppiallt sprang Jimmy, jag och Afla iväg och hämtade mer folk. Shiet, det var drag där ett tag. Dock så var jag ganska uppi Afla, höll typ att bli mycket på bänken där! Sedan vart det mat som smakade mumma, och efter maten så vart en viss Malin Sundberg lite för full och ställde sig och strippade på bordet, mitt ute i skogen. Marcus agerade beatbox och precis innan linnet åkte av så stoppde Afla mig, vilket utbringde en massa burop. Anyhow så tog vi oss hem till Storvik på nå vis, vi var hemma vid halv 4. Då var det bara att krypa ner i sängen. Dock hade jag svårt att sova, Jimmy och Marcus som låg i rummet brevis snarkade ikapp efter 5 minuter. Jag och Afla låg och myste lite, 5 minuter senare snarkade även han, dock rakt i mitt öra. Inte så himla trevligt, kanske, nej. Lyckades somna tillslut och vid kl 12 idag lyckades vi ta oss upp på övervåningen för att äta lite frulle för att sedan kila iväg ner på Konsum för att grabbarna vela ha godis. Sen vart det lite mys framför tv'n innan det var dags att ta bussen mot Gävle. Som sagt, jag hade hellre stannat kvar hos Afla och myst lite mer.

Nu ska jag ta mig en dusch, måste få bort brandrökslukten. Sen ska jag kika på film och soova. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0