Söndag kväll

Puh, nyss hemkommen ifrån Gävle. Kvällen igår var riktigt nice, tills det var några småtjejer som inte mådde så himlans bra. Så Adam kom och vi åkte hem till honom, där natten spenderades i en svinkall sovsal i en varsin tältsäng. Kanske inte det bekvämaste, men. Som sagt, kvällen var bra i övrigt och typ världens sötaste var där också. (mihi, Jessica duvetvem!)

Nu ska jag ta och packa, det vankas Sundsvall imorgon! Jag är överlycklig, för jag får träffa de två bästa brudarna ever. Bor och Johanna och lunch+stan med Issa på tisdag. MYS. <3 Ska även ta tag i lite städning kanske, det ser ut somjagvetintevad i mitt rum just nu. Och jag hatar det. Så, nu har jag inte tid längre. CIAO

-- updt.

Sådär, nu är allt klart. Så nu ska jag bara shasa ner Truss från sängen, jag vill ju också ha plats mena jag.

Åh, jag ska vara med världens bästa Mikal på onsdag! <3 Jag ser fram emot det, det var inte igår precis. Jag ska bevisa för dig att jag är samma människa som förut. Du är världens bästa vän.

- Kommentera Mera
Postat av: Billy

Vem vem vem vem ? :P
Jag är nyfniken :P haha

2008-03-11 @ 11:55:06
Egen blogg kanske? http://billyholm.blogg.se
Postat av: Jessica

hihih, bara JA-AG vet vem ;)

2008-03-17 @ 14:03:44
Egen blogg kanske? http://underdos.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0