Söndag kväll

Puh, jag är helt färdig. Helgen har gått åt att jobba. Får inte betalt i cash utan en ny mobil (min gamla har en spricka rakt över touchknappen, morr). Dock har dagen idag, söndag, gått åt att vandra omkring på IKEA, bygga ihop en miniserie (BESTÅ) av möbler från IKEA och sedan dampa på tv-n (eller egentligen mamma för att hon har tappat bort manualen). Men nu är allt på plats och jag är supernöjd.

Jag har förövrigt bytt APU plats. Det där med butik passade inte mig. Så nu ska jag vara med mamma, syssla lite med bokföring och shit. Men det kommer bli betydligt bättre, yäs.

Nu ska jag (jag kan jag kan!) koppla ihop datorn med 27tums tv'n och ta mig en titt på någon film. Slänger in en bild på hur det blev, eller kanske två. Ciao

           

- Kommentera Mera
Postat av: Elin J

Det blev riktigt nice hörudu :D

2008-03-02 @ 22:15:03
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se
Postat av: Jessica

Ser kanon ut! :D
VERKLIGEN!

2008-03-03 @ 14:28:46
Egen blogg kanske? http://underdos.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0