Påskdagen

Puh, nyss kommit hem. Har spenderat en timme bakom ratten, för första gången. (det vaknas körkort om ett halvår, kanske dags att börja). Gick kanonbra, rattade runt på småvägarna där ute, skitkul ju. Vi har inte direkt världens enklaste bil att köra med heller, en mitsubishi L200, en form av lastbil, lätt dock, men lastbil. Jag är grymt taggad nu, wie! (Mamma tror inte på att det var första gången jag körde eftersom jag kunde växla o shiet)

Vid kl 17 kommer som sagt mina bröder med sambos (eller en av dem har gavid flickvän/sambo och en är singel och den tredje är sambo/hund.) Det vankas påskmiddag och sådär. Samuel och Linda ska öven spendera natten här och jag måste erbjuda mitt rum, så det är bara att städa. Och byta sängkläder och ja, en massa och.

Imorgon ska jag iaf iväg till stallet och sen iväg till mormor. Får se vad som händer mer, kanske ska ta och plugga lite? Hm. Nej städa nu, eller äta lunch först.

Onsdag, jatack. <3

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0