Onsdag morgon.

Än en gång så sitter jag nere på APU'n innan klockan slagit 8. Jag tog mig en promenad ner, i snö ovädret. Det var som mamma och jag sa vid frukosten;

Mamma - Det är som en vägg ute.
Jag - Ja men passa såatt du inte går in i väggen då.
Båda - Asgarv.

Ja, vi har grymt dålig humor, det vet vi. Men liksom, den var så snabb och så rätt så man var ju tvungen att skratta. Tillbaka till dagen;
Jag har inte en blekaste om vad som händer idag, ska iväg och köpa kaffe (slut på kaffe här) om en liten stund, hoppas mami skjutsar, kul och gå ännu mer i detta oväder, nej. Sen så ska jag väl sitta och strirra ut genom fönstret resten utav dagen, blä.

Jag tänkte knäppa kort på min outfit idag, men det blev liksom inte så att jag hann med. Men jag kan ju försöka förklara, så kommer det en bild senare?

Here it comes;
Mörka stuprörsjeans (som jag ärvt av Nathalie, hon kunde int ha dem) som är grymt långa så det ser ut som jag har benvärmare på mig.
Svart baslinne från HM
Grå kort kofta från HM
I övrigt har jag inga accesoarer på mig, bara ett silvrigt diadem och "fyrkantiga diamanter" i öronen. Yes.

Igår insåg jag även att shiet, min insperation till att börja skriva smyger sig på igen. Började lite smått igår, verken ligger ute på sockerdricka.nu, jag skriver kanske inget bra i era ögon, men det är ett sätt för mig att uttrycka mig och förstå mig själv. Sådetså.

Jag har inte träffat V sen i söndags och får inte träffa honom fören tidigast nästa torsdag. Blä! Hoppas att jag får jobba med UF under helgen och början utav veckan så det går fort!

Nej nu ska jag röra på mig, kan ju inte sätta här hela dagen, eller? Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0