Onsdag lunchtid.

Blä, jag är less på omvärlden. INGET, absolut INGET går som jag vill just nu känns det som. Jag vill helt ärligt bara lägga mig under täcket, grina en skvätt och bara försvinna. Jag vet inte vad det är som bekymrar mig heller, det kanske är vädret? Det snöar om vartannat och därimellan är det barmark och sol. Eller är det stressen? Stressen inför allt att göra? Fast egentligen är det inte så fruktansvärt mycket. Jag ligger efter i skolan, typ 3 större arbeten som ska in. Jag har massor att göra på lovet inför UF. Om 2 veckor ska vi på mässa, men har vi beställt nå varor? - Nej. Bara för att en gruppmedlem är sjuk behöver inte allt gå åt helvete! Aja, det är väl bara att hugga tag i skiten.

Lovet ser mer och mer planerat ut. På onsdagen ( <3 ) så ska jag på bio med V och gänget, ska kolla på Meet The Spartans. Sen så sover jag hos V, som förhoppningsvis hänger med mig till Söderhamn på torsdagen. Fredagen ska jag vara värdinna för Transports och LO fackens öppet hus (shiet, hur ska DET sluta?!). Resterande dagar ska jag plugga, hänga i stallet och fixa inför mässan. ( ALLA som kan är förövrig inbjuden till Gävleborgs regionala UF-mässa i Höghammarhallen, Bollnäs den 4 april. Mässan öppnar kl 12 och stänger kl 18. )

Nu ska jag fortsätta dampa på min ännu dampigare mamma, som är grymt dryg. Hon skriker åt mig (av alla) att nån har lagt si och så fel. För guds skull kvinna, ni har nyss flyttat ner kontoret. Som om att ni redan har hunnit med ordspråket "Var plats har sin sak, var sak har sin plats." Skulle inte tro det va, hm. Förövrigt så är det JAG som har bäst koll på stället, vart alla småsaker ligger. Såna oviktiga saker som Dymo'n orkar inte dom hålla koll på, men behöver den stup i kvarten och skriker på varandra att nån har förlagt den. När dom bara kan fråga mig om vart den är, så talar jag om att den ligger "I första skåpet garderoben sett på översa hyllan, i kopieringsrummet". För det är där den ligger och vilar sina rullar. Morr.

Förlåt, jag har massa.. jag vet inte vad jag ska kalla det... som måste ut. Och då råkar bloggen illa ut. Läs om ni vill, annars inte. Logiskt va? Ciao

- Kommentera Mera
Postat av: Sara

(Det här har inget med inlägget att göra)
Skytte! Jag vill också börja med skytte, det verkar grymt kul :)

2008-03-19 @ 16:57:46
Egen blogg kanske? http://vonbabkin.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0