Onsdag eftermiddag

Imorse vaknade jag av klockan som ringde och näsan som rann. Morsan kom instormande och sa att jag sovit över, och när jag försökte svara så kom det inte ett ljud ur min käft. Min hals hade rostat igen. Febern var påsmygande och jag fick stanna hemma idag. Dock har jag gjort analysen på svenskan och så iaf, så jag har varit duktig.

Socialdemokraterna ringde nyss och hälsade mig Välkommen som ny medlem. Dock var hon som ringde väldigt gammal och seg, men whatever. Kul iaf, yes. Ska på nåt möte för nyinträdda om några veckor, kan tydligen bli riktigt kuligt.

Min mobil var slut på lager så det tar ett tag till innan den ramlar in, suck. Jag som verkligen vill ha den NU. Aja, den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge.

Ursäkta min dåliga uppdatering om Sundsvall men jag har ingen ork. Det kommer komma upp bilder på min bilddagbok ikväll/imorgon såatt. De talar för sig sjävla, mihi.

Nu ska jag återgå till mitt ögonbrynsplockande, de ser rent ut sagt fördjävliga ut. Ciao

- Kommentera Mera
Postat av: Elin J

Det kan det ha varit, ja ;)

2008-03-12 @ 17:15:15
Egen blogg kanske? http://fejkface.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0