Onsdag eftermiddag

Nu sitter jag i skolan, riktigt tråk. Ska skriva en bokanalys om en bok jag inte ens läst, hur fasen ska det gå till liksom? Det är ju en sak man kan fundera länge över. Dock så är goggle och mimersbrunn mina nya bästa vänner, så man kah läsa till sig lite om boken iaf. Skitsamma, typ.

Lunchen har tillbringats med Tessan och IT-pojkarna, de är riktigt snälla! Vi ska tydligen ha "fyllebrännboll" nåt tag fram över, det kommer gå åt skogen, yes. Och då menar jag inte bollarna utan spelarna!

Efter skolan beger jag mig till stallet, ska bli mys. Diskutera lite om sommarn, ska börja leta stallplats. Blir väl i Forsbacka nånstans, lite närmare, det är ju cykelavstånd.

Har även sökt en massa tjänster för i sommar på Furuvik, fatta vad kul att jobba där? Oh, jag vill ha!

På måndag drar jag till Sundsvall över natten, har studiedag på tisdag och likaså har Sundsvall det. Får se vad som händer då, blir väl en massa mys med flickorna.

Nu ska jag ägna mig åt svenskan, dock har inte läraren kommit än så. Ciao

PS. Håll utgick efter "Veckans Playlist" ikväll! DS.

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0