Måndagkväll.

Puh, vad trött man ska vara då. Sov ett par timmar på eftermiddagen innan Frida kom. Så nu sitter jag här, mätt och belåten. Ska ta mig en dusch nu sen ska jag banka mig framför tv'n.

20.00 - So You Think You Can Dance Scandinavia
21.00 - CSI
21.55 - 100 Höjdare, världens skönaste land.

Klockrent eller vadå?

Imorgon ska jag befinna mig i Gävle kl 11 för att åka ut till skolan för att låna en projektor för att sedan fixa med färg och shiet. Sen åker jag hem med 14 tåget och då ska jag bara slappa. På onsdag ska jag ut till stallet, rida en sväng och lämna pengar för att sedan åka hem, packa lite, duscha och äta innan jag åker till Gävle för att gå på bio med V och co och sedan hem till V och myyysa hela natten. På torsdag drar jag tillbaka till Söderhamn, förhoppningsvis med V i släptåg och då ska vi bara mysa. På fredag ska jag jobba en sväng, är ju som sagt värdinna. Sen kanske V stannar en natt till (man får ju hoppas!). Lördagen ska jag plugga och tillbringa min tid i stallet, yey! Och på söndag ska jag ner till Lina och måla monter och dona. Ska även komma fram till vad vi ska ha mer till montern på mässan. Sen är det skola och förhoppningsvis får jag tigga sovplats hos V på söndagkväll till måndag så slipper mamma hämta mig i Bergby. Mysigt värre liksom..  Så jag kanske inte kommer ha så himlans mycket tid till att blogga, men nåt inlägg då och då blir det väl.

Dusch nu! Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0