Måndag.

Mjaap, jag har tråkigt. Så mycket kan jag konstatera. Sovot dålig har jag också, plus att jag har så grymt ont i ryggen! Soffjävel! Morr. Dagen har flytit på bra, vart och handlat lite, vart hos mormor och diskuterat med mor min om hur jag ska göra med håret. Har klipp + färgningstid den 28 maj (mhm, det var fullbokat från nu ända in i juni utom den tiden) och då blir jag blond, typ ask med röda inslag. Men nu är jag ju relativt mörk, mellanbrun iaf. Så jag funderar på om jag ska ljusa upp det en nyans till och sen låta frissan sköta resten? Jag tror det blir så.

Vetni, nu är det bara 1 dag kvar (imorgon tisdag alltså!) innan jag får träffa min sötnos igen! Åh-h. Bara en dag kvar till jag får känna värmen från din kropp. Mihi! Jag saknar dig så sweetie.

Nu ska jag fara in i duschen för snart kommer syrran med sambo och hälsar på (det har varit ett jävla släktdrag den här helgen, fyfan). Men jag gillar min systeryster såatt!

Ciao!

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0