Måndag morgon.

Klockan har inte ens slagit åtta och jag sitter redan nere på jobbet. Jag är trött och grymt kelsugen. Idag ska det fixas ytkast för en annons i tidningen, det ska soteras anställningsbevis och det ska, ja jag vet inte vad. Kl 12 slutar jag för dagen, då ska jag iväg och leta upp ett sommarjobb. Sen går bussen mot stallet vid kl 13,  vilket jag längtar till. Idag kan jag bara ta det lungt på hästryggen, mys.

Plus att jag glömde min mobil hemma, morr! Dock ska mamma skjutsa mig hem så jag kan hämta den vid 10 tiden, men ändå. Skulle jag klara mig utan mobil? Pfft, tror inte det va. Och appopå mobiler så ska jag hämta ut min nya idag! Yey, mihi.

I miss V. Ciao

image25


- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0