Måndag kväll

Förlåt för att jag inte skrivit något mer inlägg idag! Just därför blir detta ett väldigt rörigt ett, det kommer innehålla både dagens outfit och lite annat skoj.

Just därför börjar vi med dagens outfit;

image6

Skjorta ; Josefsson/Ellos
Jeans ; HM


Till detta bars ett par stövlar i "ridstövel" modell.


Så, nu återgår vi till dagens syssla. Jag har APU-at hela dagen, nere hos min mor. Har haft mycket att stå i, fick dock en stund över för att spraymåla mina ramar och skriva ut lite foton. Håller på med ett kollage på väggen, det kommer nog bli riktigt fint när det är klart. Det kommer ju vara något man bygger på ju mer kort man tar, som man vill visa för omvärlden.




Imorgon är det skola på över en vecka som gäller. Riktigt nice ska det faktiskt bli, träffa hela högen igen. Vet inte riktigt vad dagen har att erbjuda, men det blir säkert bra. Slutar även kl 17, ska ha rerurs med Göran Bertils aka. Geten i webdesign. Yes..

Min vecka är ganska så planerad, shiet.

måndag/idag - APU
tisdag - skola plus rerurs, hemma vid 18, äta och iväg o träna
onsdag - skola, hemma vid 17 sen direkt till stallet
torsdag - skola plus rerurs, hemma vid 18, äta och iväg o träna
fredag - skola, fika med Danne (snygging!), hemma vid 15 direkt till stallet och sedan ta det lungt
lördag - 10.30 hos optikern, hemma vid 12 direkt till stallet, hem ducsha, sminka fixa och sedan ett tåg ner till gävle och 18-årsFEST för Jessica!!
söndag - vakna hos tadatam, hem till Tessan för att skriva arbetsplatsanalysrapport sen hem och förbereda mig för en lång dag för APU.

Yes, fyfan. Imellan detta ska jag hinna sova, träffa kompisar och installera tvhelvetet.

Nu ska jag iaf torka håret, tvätta bort smink och sen krypa ner och sova. Godnatt

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0