Lördag.

God morgon, eller snarare eftermiddag. Jag vaknade vid 12 av att mami kom och skrek att det var mat. Dock så sket jag i det och klev in i duschen, där jag somnade stående. En kvar senare dunkar mami på dörren och säger åt mig att äta något. Så, nu sitter jag här med nylockat hår och frukost på sidan av. Om typ en timme ska jag bege mig mot tåget för att tuffa ner mot Gefle. Jag får sällskap av gamla klassisarna Marcus och Jimmy, trevligt. De ska vara med ikväll!

Som sagt, ikväll är det grillning som står på schemat, och en massa mys! Eller ja, en massa alkohol. Natten tillbringas hos Afla (han vart min nödlösning) i Storvik. Anyhow så kommer jag inte hem fören imorgon kväll, vid kl 18. Så håll till godo. Ha en BRA lördag och meddela mig om vem som vinner Melodifestivalen! Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0