Lördag kväll.

Sitter och kolla på Så Som I Himelen. Jag grinar som en tok varje gång jag ser den, usch. Men jag älskar filmen!

Nu ska jag alldeles snart kila i säng. Imorgon är det tidig morgon som gäller, ska städa för att sedan stressa ut till stallet för att sedan hem och umgås med mina bröder, de två riktiga och plast. Sen är det bara två dagar kvar till min sötnos kommer hem och satan vad jag saknar dig nu! Helt fuckin' otroligt. Måndagen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men tisdagen kommer spenderas i Norrsundet hos Lina för att fixa monter och hela tjotaheijti. Sen på onsdag så åååh, får jag träffa dig! Bio-mys och massa sånt jue. Sen hänger du med hit på torsdag får jag hoppas! Bejbi <3 Jag går sönder här borta.

Ska passa på att hälsa grattis till min favorittjej Johanna! Hela 18 år imorgon! GRATTIS HONEY! <3 <3

Återgå till tv'n nu, shiet. PUSS

- Kommentera Mera
Postat av: johanna

hihihihih tack honey!:D:D(L)

2008-03-23 @ 02:46:18

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0