Klädfrossa.

Jag har ägnat en stund åt att  internet skyltshoppa. Och mums vad mycket mysigt jag hitta. Bla mycket klänningar inför våren. Kikat runt på Monki, HM, Ellos och LA Redoute.

Monki;

Söta va? Inhandlas förhoppningsvis nästa gång jag besöker Sundsvall.

HM;


Grymt söt, fatta till sommaren. De sena mysiga varma sommarnätterna man festar sig igenom? Perfekt! Brställs nog framåt maj.

Ellos;

Den är bara för söt! Och passar både till min trench coat och till skinnjackan. Mamma ska beställa från ellos snart så passar på att slänga in den där.

LA Redoute;

Båda är så jä-ä-ä-ävla söta! Den till höger på skolavslutningen kanske? Beställs bara löningen eller matersättningen rullar in på kontot! MUMS!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, det vankas Gävle imorgon. Sen är det ÄNTLIGEN onsdag!

I miss you sweetie! <3

- Kommentera Mera
Postat av: Ewie

man kan aldrig få nog av kldäer :D

2008-03-24 @ 23:57:43
Egen blogg kanske? http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Ida

åh vad snygga kläder:)

2008-03-25 @ 00:00:11
Egen blogg kanske? http://curryy.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0