Hårfärg.

Den 28 maj har jag tid för klippning + färgning. Som jag sagt tidigare blir jag blond igen. Men jag har typ assvårt att bestämma mig HUR blond jag ska vara.

Dessa 4 blonda hårfärger är jag alldeles tagna av, frågan är vilken av dem som skulle passa på mig?



Som ni ser så är det antingen askblont som gäller, eller rödblond. So? Olsen, Hayden, Cameran eller Jessica?

- Kommentera Mera
Postat av: Ellen

Ja, min bror är i Thailand nu och jag är avis varje gång han skickar ett sms och retas om hur gött det är där ;)

Thanks - innan var min blogg typ svartvit men nu behövde jag en liten migränkick varje gång jag kollar in den ;) hehe

2008-03-14 @ 15:38:20
Egen blogg kanske? http://fuckingfancy.blogg.se
Postat av: Ellen

Ja, så det är nästan så att jag tänker be honom att sluta skicka sms ;) Hehe. Men well, man får ju vänta till sommaren antar jag :)

2008-03-14 @ 16:56:58
Egen blogg kanske? http://fuckingfancy.blogg.se

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0