Fredagkväll.

Nu, nu har jag lite tid över för dethär. Ni får ursäkta min inaktivitet men jag har skrattat, myst och pussats de senaste dagarna. So;

Onsdag; Då vart det biomys med V och gänget, Meet The Spartans. Filmen bjöd på m-å-å-ånga roliga skratt, gå och se den medsamma. Sen åkte vi hem, försökte kolla på Madagaskar, men filmen började leva sitt egna liv i slow motion så att vi sket i det. Vi gav upp och gick oss la oss vid tolv men somnade inte fören framåt halv 4.

Torsdag; Vi låg och drog oss ett bra tag men vid halv 1 masade vi våra arslen upp från sängen för att äta frukost/lunch. Sen vart det lite mer mys innan vi packade ihop och drog oss mot tåget. Vi tillbringade ca 1,5 på diverse tåg innan min mor kom och hämtade oss på Resecentrum och vi åkte hem och åt. Framåt kvällen drog vi oss ner på stan för att köpa diverse snacks (chips, dipp och popcron + Pepsi Max) och hyra en film. Nu kommer jag inte ihåg vad filmen hette, nån halvdan skräckis om buktalardockor var det iaf. Vi somnade utmattade vid en 12 tiden.

Fredag (idag); Klockan ringde kvat över sju men jag masade mig inte upp ur sängen fören halv 8. Medans jag duschade, blåste+plattade håret och fixade och donade fick V ligga kvar och sova en halvtimme extra. Sen vart det rusch med frukost och tandborstning innan mamma kom och hämtade oss halv 9 för att skjutsa ner oss på jobbet. Där vankades det förberedning av det Öppna Huset som ägde rum och sen rullade allt på som smort. Vid halv 2 begav vi oss mot Resecentrum för att släppa av V så han kunde åka hem. Sen vart det tillbaka till jobbet och plocka ihop och diska lite innan det bjöds på finmiddag som plankstek och sånt.

Så nu har jag precis kommit hem och nu ska jag plocka ihop lite (det är förjävla rörigt här!) och dra på mig myskläderna för att sedan krypa upp i soffan och mysa med Så Ska Det Låta och letovers från igår. Hoppas ni har haft det lika bra som jag detta påsklov och är lika lyckliga! Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0