Fredag kväll.

Jag har några minuter att spendera innan Så Ska Det Låta börjar. Så, ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Trodde jag skulle få träffa Danne idag, men han kom aldrig. Så jag vet inte hur det är med min sovplats imorn, fan. Nån som har en sovplats i Gävle att erbjuda lilla mig, hojta till. Anyway så har jag pumpat partymusik (försöka tagga mig själv, men det fungerar inget bra!) och valt outfit till imorgon. Det blir en vanlig svart klänning, går till halva låret, bara ben och pumps. Dock gick klacken sönder på de jag tänkte ha (de med träfärgad klack ca 12cm höga, ni vet.) så det får bli de svarta lackpumpsen med 6-7cm hög klack. Jag som vela vara lång imorgon, suck. Whatever, jag har ett par pumps, klaga inte Malin.

Ett låttips för dig som är för lite dirty dansmusik för festen;
Britney Spears - Toy Soldier (SKAKA ARSLE FÖRFAN MÄNNISKA!)

Dåligt med kort dessa dagar med, äh skitsamma. Jag har lyckas förlagt kabeln till kameran och jag är verkligen inte på humör för att leta heller. Bläsch.
Jag hatar att vara osams med folk, speciellt med dig.

Nu är det Så Ska Det Låta, Amy och Peter Swahn är i samma lag, det kan bli en härlig kombo eller kaos. Ciao

- Kommentera Mera

Sänd

Namn:
Kan vara bra att komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0